I ove godine je početkom siječnja na
zagrebačkom Sljemenu u sklopu ženske slalomske utrke Svjetskog kupa održana
humanitarna utrka pod nazivom „DM Zagreb Ski Legends“ pomaže djeci.
Riječ je o sada već tradicionalnoj
humanitarnoj utrci najvećih skijaških legendi koje su svojim izvrsnim
rezultatima ispisale povijest skijanja. Ovogodišnja utrka je po odazivu legendi
bila najkvalitetnija do sada. Tako su ove godine po prvi puta nastupili Kalle
Palander, Michaela Dorfmeister, Jurij Franko te se priključili već udomaćenim
zvijezdama kao što su Janica Kostelić, Ana Jelušić, Nika Fleiss, Alberto Tomba,
Bojan Križaj, Urška Hrovat te mnogim drugim.
Sve te zvijezde su se natjecale i
pritom skupljale značajna i potrebna financijska sredstva u humanitarne svrhe.
Naime, pokrovitelj utrke legendi, dm, već tradicionalno donira prikupljeni novac Specijalnoj bolnici
za kronične bolesti dječje dobi u Gornjoj Bistri u obiku donacije godišnjih potreba higijenskih i kozmetičkih proizvoda.
Iako dm već dugi niz godina ima
status najpoželjnijeg poslodavca, ovakvim humanitarnim akcijama i društveno
odgovornim poslovanjem samo učvršćuje svoju dobru reputaciju u hrvatskoj
javnosti i društvu.
Slažete li se time da sudjelovanjem u ovakvom obliku humanitarnih akcija, poduzeća stvaraju bitno bolju sliku o sebi na tržištu? Preferirate li kupnju u prodavaonicama koje sudjeluju u raznim humanitarnim akcijama?
Slazem se da stvaraju bolju sliku o sebi, no poduzeca trebaju ciniti puno vise od humanitarnih akcija i davanja donacija (sto konkretno nije bas oblik DOP-a) da bi se istinski mogli promovirati kao drustveno odgovorna poduzeca.
OdgovoriIzbrišiHumanitarne akcije su dio društveno odgovornog poslovanja. DM je tvrtka na koju bi se mogle ugledati i druge kompanije
OdgovoriIzbriši